رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح محدودیت های ترافیکی تعطیلات پایان هفته از محدودیت تردد موتورسیکلت ها و یکطرفه شدن محور کرج_ مرزن آباد خبر داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به محدودیت های ترافیکی پایان هفته گفت: تردد کلیه موتورسیکلت ها تا ساعت 24 روز جمعه 24 اسفندماه از محورهای کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران_ سمنان_ مشهد  و بالعکس ممنوع است.
 
وی در ادامه بیان داشت: همچنین تردد کلیه تریلرها و کامیون ها از محور کرج_ چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17:30 الی 24 روز جمعه از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: تردد انواع تریلر در محور هراز ممنوع است و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 15 و 16 اسفندماه از محور هراز ممنوع خواهد بود.
 
سرهنگ حمیدی افزود: همچنین تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه 16 اسفند از محور تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن های 120 و 88255555 پاسخگوی آخرین وضعیت راه ها و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: رئیس ، ترافیک ، راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار