رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: بانوانی که در محیط دانشگاه تحصیل می کنند پوشش و آرایش آنها نباید طوری باشد که موجب ایجاد فساد در محیط علمی دانشگاه شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ حجت الاسلام محسن قرائتی در جمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان با تاکید براینکه ازدواج می تواند همگام با تحصیل باشد، افزود: ادامه تحصیل نباید موجب تأخیر در ازدواج شود که این اصلا امر پسندیده ای نیست.
وی اظهار داشت: ازدواج سنت پیامبر(ص) بوده و بعد از اکسیژن و غذا سومین نیاز بشری است و ادامه تحصیل نباید موجب به تعویق انداختن ازدواج شود.
رئیس ستاد اقامه نماز استان کشور با بیان اینکه باید قرآن را علم بدانیم و در توجه به آن کوتاهی نکنیم، ابراز داشت: در این کتاب آسمانی چند میلیون رساله دکترا وجود دارد که باید به آن توجه کرد.
این مقام مسئول، با بیان اینکه تمام کلمات قرآن شکل علمی دارد، عنوان داشت: اهل بیت(ع) مظلوم هستند به طوری که نهج‌البلاغه در قم و نجف نیز کمیاب است که این موارد نیز باید مورد توجه واقع شود.
حجت الاسلام محسن قرائتی در جمع دانشجویان و در مسجد دانشگاه بوعلی سینا همدان اظهار داشت: خدمت به مردم نزد خداوند امری پسندیده بوده و از ارزش والایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه پزشکان و پرستاران همواره به عنوان قشر زحتمکش جامعه معرفی شده اند، افزود: پرستاری و پزشکی همواره مورد تایید دین اسلام بوده است.
قرائتی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن در مورد اعمال و آثار اعمال در دنیا و آخرت، بیان داشت: در قرآن نیز آیاتی وجود دارد که به اعمال انسان و نتیجه دنیوی و اخروی آن اشاره دارد و اینکه تمام اعمال انسان و آثار آن نزد خداوند ثبت و ضبط می شود./س
برچسب ها: نماز ، دانشگاه ، محیط علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.