جیرینگ در سال 93 راستای سامانه سپاس سرویس های جدیدی مبتنی بر کارت بانکی و کیف پول ایجادمي کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، حجتی ، معاون برنامه ریزی وراهبردی شرکت جیرینگ عصر روزسه شنبه درنمایشگاه توسعه بنیاد مستضعفان  درخصوص عملکرد جیرینگ گفت : صنعت موبایل در مقایسه با دیگر صنایع رشد چشمگیری داشته است.

 وي با اشاره  به روند مقایسه ای تغییرات سرویس پرداخت همراه در  ایران گفت : در تراکنش پرداخت قبض وخرید شارژماشاهد افزایش 2048درصدی ، تراکنش مانده گیری افزایش 348 درصدی و همچنین درتراکنش خرید از درگاه موبایل رشد2845 درصدی داشته ایم.

وی درخصوص  چشم انداز 5 ساله کیف پول همراه گفت : کیف پول همراه  در چشم انداز 5 ساله خود بر آن است به قطب محلی برای پرداخت ، قطب منطقه ای برای نقل و انتقال پول از طریق تلفن همراه تبدیل شود.

حجتي به یکی ازماموریت های کیف پول همراه که ارایه سرویس های مالی بر بستر تلفن همراه در ایران و خاورمیانه برای انجام انتقال و پرداخت های خرد برای بازار انبوه ، مستقل از سیستم بانکی است اشاره وادامه داد: دیگر ماموریت های کیف پول همراه ایجاد یک اکوسیستم برای پرداخت های خرد وروزانه ، گردش مالی بیش از 1 هزار میلیارد ریال در سال ، ایجاد واحد پول جیرینگی برای پرداخت های الکترونیکی ،تبدیل به قطب HUB محلی و منطقه ای برای نقل و انتقال پول از طریق تلفن همراه اشاره کرد.

وی یکی از عوامل مهم موفقیت کیف پول همراه را دسترسی به مشتریان ، ایجاد اکوسیستم پرداخت ، امنیت ، مجوز فعالیت ، گردش پول داخل اکوسیستم و ارتباط با سایر شبکه های پرداختی دانست.

جیرینگ سال 93 برآن است تا با توسعه پلتفرم در راستای سامانه سپاس سرویس های جدیدی مبتنی بر کارت بانکی و کیف پول ایجاد کند.

جیرینگ سال 94 تلاش می کند در پرداخت های خرد فرهنگ سازی کرده وسرویس های جدید مبتنی بر کارت بانکی وکیف پول را ایجاد کند.

و در نهایت در استراتژی 5 ساله خود و سال 95 تلاش می کند در بخش لایه بندی و کیف پول امکان انتقال پول داخلی و خارجی را فراهم کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار