عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور "عراقچی" و "طیب‌نیا" در اجلاس خبرگان رهبری به منظور ارائه گزارش از عملکرد خود گفت: آنچه که بی‌تردید می‌توان بر آن صحه گذاشت مسئله حسن نیت آقایان در خدمتگزاری است.

"آیت‌الله سید احمد خاتمی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: این اجلاس همچون اجلاس‌های گذشته در فضایی آرام و مطلوب شکل گرفت.

وی با اشاره به حضور "عراقچی" و "طیب‌نیا" در اجلاس خبرگان رهبری به منظور ارائه گزارش از عملکرد خود گفت: آنچه که بی‌تردید می‌توان بر آن صحه گذاشت مسئله حسن نیت آقایان در خدمتگزاری است و کسانی که در عرصه مذاکره و اقتصادی مشغول به فعالیت‌ هستند از این حسن نیت برخوردارند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دشمنان مدام در حال شیطنت علیه جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: آنچه که بنده احساس کردم حضور آقایان در اجلاس خبرگان نقطه‌ای مثبت، مفید و ارزشمند است.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: فردا پانزدهم اسفند ماه پس از حضور در مرقد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به منظور بیعت با آرمان‌های امام راحل به حضور مقام معظم رهبری جهت استفاده از رهنمودهای ایشان خواهیم رفت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار