گنابادی رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه هفت گفت: از بیست و ششم تا بیست و هشتم اسفندماه میادین میوه و تره بار به صورت یکسره از ساعت 7:30 تا 21 و پنجشنبه آخر سال از ساعت 7 تا 17 به شهروندان منطقه خدمات ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسین گنابادی رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 7 از تغییر ساعت کار میادین میوه و تره بار این منطقه در روزهای پایانی سال خبر داد و بیان کرد: با هدف ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان منطقه ساعت کار میادین میوه و تره بار افزایش یاتفه است.
 
وی تصریح کرد: ساعت کار میادین میوه و تره بار سطح منطقه از تاریخ یکم تا بیست و پنجم اسفندماه در روزهای عادی از ساعت 8 تا 13 و عصرها از ساعت 14:30 تا 19 و جمعه ها از ساعت 7:30 تا 13 است.
 
وی با اشاره به افزایش تقاضای شهروندان برای تامین مایحتاج خود در روزهای پایانی سال اشاره کرد؛ از بیست و ششم تا بیست و هشتم اسفندماه میادین میوه و تره بار به صورت یکسره از ساعت 7:30 تا 21 و پنجشنبه آخر سال از ساعت 7 تا 17 به شهروندان منطقه خدمات ارائه می کند.
 
رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 7 با اشاره به دیگر اقداماتی که در طرح استقبال از بهار در این اداره انجام می شود، خاطرنشان کرد: شستشو و نظافت محوطه میادین و سایبان های واحدهای عرضه میوه در میادین از اقدامات ویژه ای است که با توجه به حجم مراجعات شهروندان جهت خرید میوه و تره بار در ایام پایانی سال توسط اداره ساماندهی با هماهنگی اداره خدمات شهری منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: شهرداری ، شهروند ، میادین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار