قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر لزوم همه فعالیت‌های مالی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در سامانه جامع اطلاعات و مدیریت موقوفات بقاع متبرکه گفت: بقاع متبرکه باید در پایان هرسال، برای درآمد سال آینده برنامه سالانه تهیه و تصویب سازمان برسانند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علیرضا عابد، یکی از اقدامات سازمان اوقاف در پیشبرد بهتر ماموریت‌های خود را انتصاب اعضای هیئت امنا برای اداره اماکن مذهبی در اقصی نقاط کشور عنوان کرد.
 
وی با اشاره به لزوم تمرکز همه فعالیتهای مالی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در سامانه جامعه اطلاعات و مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه ادامه داد: در پایان هر سال، باید برای درآمد سال آینده بقعه متبرکه برنامه سالانه تهیه شود و به تصویب سازمان اوقاف و امور خیریه برسد.
 
عابد تصریح کرد: همه درآمدهای بقاع متبرکه براساس برنامه مصوب در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و هزینه‌های جاری همان بقعه متبرکه صرف می‌شود.
 
وی یکی از وظایف هیئت امنای بقاع متبرکه را برنامه‌ریزی دقیق و سرمایه‌گذاری از محل درآمدهای بقاع متبرکه به منظور کسب ارزش افزوده عنوان و خاطرنشان کرد: درسرمایه‌گذاری‌ها باید چشم‌انداز ارائه خدمات بیشتر به عامه مردم باشد و همه تلاش کنند تا جامعه بتواند از مواهب وجود امامزادگان و بقاع متبرکه بهره‌مند شوند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: اوقاف ، خیریه ، متبرکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار