مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 12 از عملکرد این منطقه در نیمه دوم بهمن ماه سال 92 در سامانه 137 خبر داد.

حسین سعدی پور در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 3 هزار و 824 پیام شهروندان در نیمه دوم بهمن ماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 ارسال شده است.
 
درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری 94.48 درصد است.
 
وی ادامه داد: آمار پیام های ارسالی شهروندان به سامانه 137 در شهرداری نواحی 6 گانه منطقه 12 در نیمه دوم بهمن ماه سال 92 شامل ناحیه یک، 116 پیام، ناحیه دو 462 پیام، ناحیه چهار 615 پیام، ناحیه پنج 674 پیام و ناحیه شش 683 پیام است.
 
سعدی پور با اشاره به درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در نیمه دوم بهمن ماه سال 92 گفت: درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد نواحی 6 گانه شهرداری منطقه 12 شامل به ترتیب از رتبه نخست تا ششم ناحیه چهار99.11 درصد، ناحیه دو 97.87 درصد، ناحیه سه 96.92 درصد، ناحیه شش 92.47 درصد، ناحیه پنج 91.67 درصد و ناحیه یک 89.02 درصد است.
 
وی افزود: پیام های ارسالی شهروندان در معاونت های شهرداری منطقه 12 در نیمه دوم بهمن ماه سال 92 به سامانه 137 شامل معاونت اجتماعی و فرهنگی 31 پیام و حمل و نقل ترافیک 12 پیام است.
 
سعدی پور خاطرنشان کرد: فراوانی پیام های ارسالی شهروندان به سامانه 137 در نیمه دوم بهمن ماه سال 92 شامل نمک پاشی معابر با 361 مورد، نظافت، رفع لغزندگی و کاشت نهال و درخت است.
 
آمار پیام های ارسالی شهروندان به سامانه 137 در نیمه دوم بهمن ماه سال 91 شامل 2 هزار و 990 پیام با افزایش 834 پیام در سال 92 و درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در نیمه دوم بهمن ماه سال گذشته، 82.98 درصد با افزایش 11.5 درصد رضایتمندی در سال 92 است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: سامانه ، شهرداری ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار