معاون سیما در جمع خبرنگاران و تیم "پایتخت3" گفت: بی‌صبرانه منتظر تماشای "پایتخت3" در نوروز 93 هستیم و این نوید را به مخاطبان می‌دهیم که این مجموعه به مراتب جذاب‌تر از سری اول و دوم آن است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ ساعاتی پیش من به همراه تیم تصویری وارد پارک نیاوران شدیم که روبه روی درب اصلی آن تیم "پایتخت3" مشغول ضبط سکانس‌های "ارسطو" بودند.  

"سیروس مقدم" مثل همیشه در نهایت صبر و دقت بازیگران را از داخل مانیتور خود چک می‌کردند و بعد با گفتن "خوبه- شما راه و بند آوردین- صدا- رفت- دوربین- سه- دو- یک- حرکت" ضبط سکانس ارسطو را آغاز کرد.  

در ادامه کارگردان "پایتخت3" چندبار این سکانس را در زوایای متفاوت گرفته شد سکانسی که دیالوگی از بازیگران نداشت.

بازیگر چینی چندبار در داخل کامیون ماشین را جابه جا کرد و جلوی کامیون، "هما" (ریما رامین‌فر)، "فهیمه" (نسرین نصرتی) و دوقلوها ایستاده بودند و به راننده نگاه می‌کردند که "سیروس مقدم" دوباره گفت: "صدا- دوربین- به هنرمند داخل ماشین نگاه کنید- حرکت"  

هنگام ضبط سکانس بعدی "علی دارابی" معاون سیما به همراه "مهدی فرجی" مدیر شبکه یک سیما، "رحمان صیفی آزاد" مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما و "فهیمه کوه خضری" مدیر روابط عمومی سیما به همراه تیم خود برای بازدید از لوکیشن "پایتخت 3" وارد پارک نیاوران شدند و "علی دارابی" معاون سیما ضمن خسته نباشید به عوامل پشت صحنه و نیز هنرمندان جلوی دوربین به خصوص "سیروس مقدم" کارگردان و "الهام غفوری" تهیه کننده درباره سکانس مورد نظر با آنها گفتگو کرد.  

معاون سیما از حال "محسن تنابنده" پرسید که امروز آف بود و "سیروس مقدم" توضیح داد که با رسیدگی‌هایی که امروز به او می‌شود حال "تنابنده" بهتر می‌شود و به زودی به تیم می‌پیوندد.  

در ادامه "علی دارابی" از سکانس‌هایی که تیم در پیش رو دارند از سیروس مقدم پرسش کرد و او گفت: بعد از دو پلان خارجی، دو پلان داخلی به فرودگاه می‌رویم که همه هماهنگی‌ها انجام شده است.  

در ادامه "علی دارابی" در جمع اصحاب رسانه گفت: امسال مخاطبان سریالی متفاوت‌تر و به مراتب جذاب تر از سال گذشته را خواهند دید و "پایتخت3" به مراتب از سری اول و دوم آن جذاب‌تر خواهد بود. 

همچنین "علیرضا خمسه"، "احمد مهران‌فر"، "مهران احمدی" به جمع مدیران و خبرنگاران پیوستند و از همه دست اندرکاران تشکر کردند.  


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۲۰:۵۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
خیلی مشتاق دیدن سریال پایتختم خیلی قشنگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
نننننققیییییییییییییی!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
طبرستان
۲۳:۱۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
اخ اخ اخ اخ منم مشتاقانه مشتاق دیدنشم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۸:۳۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
از امروز روز شماری می کنم واسه دیدنشون.
United States of America
abolfazljabbari
۱۶:۴۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
منم مشتاقانه منتظرممم بخندم....
آخرین اخبار