عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی:

مشورت با افراد غير حرفه اي، میلیون‌ها دلار قطعات یدکی نامرغوب وارد كرد

دومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و ماشین‌‌آلات اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حسن بشارت‌نیا مجری طرح دومین نمایشگاه قطعات خودرو ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه به همت اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی تهران برگزار می‌شود و هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه مشکل اقتصادی اعضای اتحادیه این صنف بوده است.

وی افزود:‌ هم‌اکنون 7 هزار و500 پروانه کسب واحد صنفی لوازم یدکی در تهران وجود دارد که به طور متوسط در هر واحد صنفی پنج نفر مشغول به کار هستند.

بشارت‌نیا با بیان اینکه در حاشیه برگزاری نمایشگاه لوازم یدکی در تهران چند نشست تخصصی و نیز یک همایش نیز برگزار می‌شود اظهار داشت: دومین نمایشگاه تخصصی لوازم یدکی از ششم الی هشتم اردیبهشت ماه در هتل برگزار می شود و 70 نفر از صاحبان برند و تولیدکنندگان قطعات لوازم یدکی با کیفیت در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه و همایش از یک بازرگان تولیدکننده و توزیع‌کننده نمونه تقدیر خواهد شد اظهار داشت: معیار برای انتخاب این افراد توجه و دقت آنها برای تولید، توزیع و واردات قطعات لوازم یدکی مرغوب است.

بشارت‌نیا با بیان اینکه پس از انقلاب بسیاری از فروشندگان اقدام به تولید قطعات لوازم یدکی مرغوب کردند گفت:‌ هم‌اکنون در کشور سوپاپی با برند ایتالیایی تولید می‌شود که به کشور ایتالیا صادر نیز می‌ شود.

وی افزود: همچنین یکی از تولید‌کننندگان اقدام به تولید لنت‌ترمزی با برند یکی از کشورهای بزرگ دنیا کرده که این قطعه صادر نیز می‌شود.

مدیر برگزاری قطعات لوازم یدکی به تولید رینگ داخل خودرو در کشور اشاره کرد و گفت: این رینگ به لحاظ فناوری بسیار پیشرفته می‌باشد.

همچنین در این نشست کاظمی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی در خصوص خروج ماشین‌های فرسوده از صنعت کشور اشاره کرد و گفت : چون در این کار با افراد خبره در صنف اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی مشورت نشد میلیون‌ها دلار از منابع ملی کشور به خاطر ورود ماشین‌آلات کم‌کیفی‌تر به هدر رفت.

وی ادامه داد: ‌امیدواریم از تجارب صنف فروشندگان لوازم یدکی برای واردات قطعات خودرو و نیز تولید آن بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تولید ، قطعات ، یدکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار