مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12،‌ از آموزش جلوگیری از خطرات چهارشنبه‌سوری این منطقه در آستان سال 93 خبر داد.

 سیف‌الله جلالی‌فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ اجرای طرح آموزش چهره‌ به‌ چهره جلوگیری از خطرات چهارشنبه‌سوری در محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
این طرح همزمان باطرح استقبال از بهار از اسفندماه سال 92 آغاز و به منظور پیشگیری از حوادث و خطرات چهارشنبه‌سوری آخر سال و ارتقای سلامت شهروندان در آستانه سال 93 و ایام نوروز در دست اجرا است.
 
وی ادامه داد: در این طرح کارشناسان اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12 با حضور در محلات 13 گانه منطقه 12 اقدام به آموزش شهروندان پیرامون جلوگیری از خطرات چهارشنبه‌سوری خواهند کرد.
 
جلالی‌فر با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح بیان کرد: برگزاری آموزش چهره به چهره جلوگیری از خطرات چهارشنبه‌سوری در محلات 13 گانه منطقه 12،‌ توزیع بروشورهای آموزشی با موضوع چهارشنبه‌سوری و خطرات چهارشنبه آخر سال از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی جلوگیری از خطرات چهارشنبه‌سوری، آشنایی با نحوه صحیح برپایی چهارشنبه‌ آخر سال، آشنایی با خطرات وسایل آتش‌زا و پیشگیری از حوادث مترقبه نصب بنرهای چهارشنبه‌سوری و ارسال پیام‌های کوتاه چهارشنبه آخر سال از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار