عضو جمعیت ایثارگران گفت: طرح برخی ادعاها از سوی اصلاح طلبان تندرو با هدف براندازی نظام است و آن‌ها به همین منظور قصد استفاده و عبور از هرگونه مسیری را ولو مطبوعات و انجمن‌های صنفی دارند.

"صدیقه شاکری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تلاش برخی از چهره‌های تندروی اصلاح‌طلب مبنی بر بازگشایی مجدد انجمن منحله روزنامه نگاران اظهار داشت: محکومیت یک سری مطبوعات زنجیره‌ای در دوران اصلاحات و ادامه فعالیت از جانب آن‌ها موجب شده که اکنون برخی از چهره‌های تندرو چنین ادعاهایی را مطرح کنند.
 
وی با بیان این که چهره‌های تندروی اصلاح طلب به دنبال القای تفکر خود در جامعه از طریق ایجاد موج جدیدی با مطبوعات هستند، گفت: عدم پای‌بندی به قانون و زیر سوال بردن برخی از مباحث و موارد مربوط به اصول اصلی نظام موجب شد تا با اتکا به اعمالی خلاف، مجوز فعالیت از آن‌ها سلب شود لذا پس از چند سال با نیتی به غیر از اصلاحات سعی در سوء استفاده از اطلاع رسانی مطبوعات دارند.
 
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بیان داشت: اصلاح‌طلبان اگر معنا و رویکرد واقعی جریان خود را دنبال کنند هیچ تعارضی با قانون ندارد اما واقعیت امر این است که آن‌ها سعی در القای تفکراتی خاص با استفاده از واژه اصلاحات را دارند.
 
این فعال سیاسی بیان داشت: آنان با هدف‌گیری قانون اساسی جمهوری اسلامی و ولی فقیه سعی در تشویش اذهان عمومی و عوام فریبی دارند تا از این طریق حرف خود را به کرسی بنشانند.  
 
شاکری ادامه داد: طرح این گونه ادعاها از سوی اصلاح طلبان تندرو با هدف براندازی نظام است و آن‌ها به همین منظور قصد استفاده و عبور از هرگونه مسیری را ولو مطبوعات و انجمن‌های صنفی دارند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار