معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 گفته 270 هزار نهال رایگان در بین شهروندان، مدارس، مساجد، مجتمع های مسکونی و... در راستای طرح استقبال از بهار 93 در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،سعید شیرازی توزیع نهال رایگان که از اول بهمن آغاز شده و تا پایان هفته درختکاری ادامه دارد، را از مهمترین برنامه های طرح استقبال از بهار 93 در راستای توسعه فضاهای سبز شهری و خانگی برشمرد و گفت: تاکنون 170 هزار اصله نهال رایگان به شهروندان متقاضی توزیع شده و همزمان با هفته منابع طبیعی نیز یکصد هزار نهال مثمر و غیرمثمر دیگر در میادین مهم و بوستان های منطقه 20 در بین شهروندان توزیع می شود.

وي افزود: همزمان با هفته درختکاری دوره های آموزش شهروندی با محوریت نحوه کاشت و نگهداشت گل و گیاه و فضای سبز شهری برای مجتمع های مسکونی، مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی و هنری پیش بینی شده است که از سوی متخصصان کشاورزی ارائه می شود.

وی به خدمات ویژه ایام نوروز نیز اشاره کرد و گفت: سامانه صدای مشاور گل وگیاه منطقه 20 در ایام نوروز از ساعت 8 تا 14 پاسخگوی سوالات مسافران نوروزی و شهروندان تهرانی در زمینه نگهداری از گیاهان آپارتمانی در زمان مسافرت، سبزه آرایی، کاشت نهال، سبزیکاری و....است.

شیرازی با اشاره به برپایی نمایشگاه های گل و گیاه در هفته درختکاری تصریح کرد: بوستان فجر و مرکز آموزش گل و گیاه 13 آبان میزبان نمایشگاه های گل وگیاه در منطقه 20 است و خدماتی نظیر اهداء قلمه گیاهان، خاک ژله ای، کاکتوس و آموزش های گل و گیاه و مشاوره گیاه پزشکی به شهروندان ارائه می شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نهال ، تهران ، توزیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار