رئیس شورای سیاستگذاری ستاد بازسازی عتبات گفت: در استان ها و شهرستان ها توجه جدی به شفاف بودن با مردم و اخوت و برادری بین همه مجموعه‌ها رعایت شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین محمدی با اعلام این خبر گفت: این ماموریت که بر عهده ما است یک عهد و پیمان الهی است تا این امکان متبرکه برای میهمانان الهی آراسته و آماده کنیم و در اختیار آنها قرار دهیم.
 
وی در ادامه افزود: یکی از اهداف شومی که دشمنان اسلام به خصوص گروه‌های تکفیری از چندین سال قبل طراحی و هدایت می‌کنند و دشمن این اماکن و شیعیان هستند یکی از اهداف آنان تخریب اماکن متبرکه و اهل بیت است زیرا آنان گنبد و چنین بناهایی را شرک می‌دانند.
 
حجت الاسلام و المسلمین محمدی تصریح کرد: اماکنی را خدا اذن داده که جایگاه بلندی داشته باشند هم رفعت معنوی و هم رفعت مکانی لذا این اقدام یک اقدام الهی است که مورد تایید قرآن و اهل بیت است که خدا توفیق کند تا بتوانیم به درستی دراین راه خدمت کنیم کسانی که به مومنان خدمت کنند در ردیف فرشتگان قرار می‌گیرند البته به شرطی که این خدمت افتخاری باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی نکاتی را به تمامی خادمان ستاد گوشزد کردکه شامل جمع بندی از عملکرد 10 ساله خودمان داشته باشیم و اگر ضعفی بود در آینده آن را اصلاح و جبران کنیم ؛ گزارش مالی اقداماتی به مردم اعلام شود و به صورت شفاف با آنان در میان گذاشته شود استان‌ها نیز باید به این نکته توجه جدی کنند و در به کار گیری دوستان در مجموعه‌های استان‌ها وشهرستان‌ها از افراد امین و مورد اعتماد استفاده کنند؛ این مجموعه مربوط به پاکان عالم است صرفه جویی و قناعت کسانی که مستقیم مسئول کار هستند و کسانی که ناظر و سیاستگذار هستند اصل قناعت و صرفه جویی را رعایت کنند و پیشرفت پروژه‌ها طبق برنامه ریزی و زمانبندی که شده است انجام شود.
 
وی خاطرنشان کرد: در بحث بازسازی ظاهرمحوری را باید توجه داشته باشیم و ملاحظات جانبی برای رفاه حال زائران درنظر بگیریم و از خدا سپاسگذاریم که ارادت مردم سال به سال نسبت به اهل بیت افزایش می‌یابد.
انتهای پیام /

برچسب ها: عتبات ، استان ، شهرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار