دبیر بخش فیلم نهمین جشنواره اردیبهشت هرمزگان گفت: نهمین جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت هرمزگان ۲۸ تا ۳۱ اردیهشت ۹۳ در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس مهراد امیرزاده گفت: بخش فیلم جشنواره در دو بخش کلی  فیلمنامه و فیلم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در بخش رقابتی فیلم ها  با فرمتهای داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی  و در بخش رقابتی فیلمنامه با فرمت های اورجینال و اقتباسی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

دبیر بخش فیلم نهمین جشنواره اردیبهشت هرمزگان همچنین از اختصاص جایزه ای با عنوان جایزه بهترین بازیگری برای نخستین بار در این جشنواره خبر داد و گفت: داوران این جشنواره همگی از اساتید خبره سینما در کشور هستند.

امیرزاده افزود: علاقه مندان برای شرکت در بخش فیلم  جشنواره می توانند به سایت این جشنواره به آدرس ordibeheshtfestival.com مراجعه کنند.

دبیر بخش عکس نهمین جشنواره اردیبهشت هرمزگان هم گفت: بخش عکس جشنواره در این دوره با رویکرد کلی انسان معاصر و در دو فرمت تک عکس و عکاسی پروژه برگزار می شود.

انصاریان گفت: علاقه مندان برای شرکت در این دوره از  جشنواره باید به سایت این جشنواره به نشانی ordibeheshtfestival.com مراجعه کنند./س
انتهای خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.