مربی تیم ساندا پرشین گفت: بدنبال تکرار نتیجه قهرمانی سال گذشته در هفتمین دوره لیگ برتر ووشو هستیم.

علی شیر آقایی مربی تیم ساندا پرشین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه ریزی کادر فن که در راس آن حسین اوجاقی قرار داردو همچنین امکاناتی که در اختیارمان قرار دارد تیم پرشین در شرایط آرمانی به سر می برد و همه چیز برای تکرار عنوان قهرمانی لیگ برتر سال گذشته محیا است.

وی افزود: ووشوکاران تیم پرشین تمرینات خوبی را از نظر فنی و آمادگی جسمانی پشت سر گذاشتند و عصر روز گذشته سه شنبه 13 اسفند آخرین مرحله تمرینی خود را پشت سر گذاشتند و در وضعیت خوب و شرایط ایده آل آمادگی به سر می برند.

وی در خصوص آمادگی تیم پارس جنوبی گفت: این تیم با خرید امتیاز تیم ووشو نفت که نایب قهرمان سال گذشته بودند، با ترکیب خوب و بکارگیری بازیکنان ملی پوش کشورمان همانند محسن محمد سیفی، امیر فضلی و احسان پیغمبری و سرمربیگری محمدرضا جعفری که از مربیان ملی به نام کشورمان هستند در شرایط خوبی به سر می برند و یکی از مدعیان قهرمانی لیگ به حساب می آیند که البته نتیجه در روز مسابقه مشخص می شود.

مربی تیم ملی جوانان ساندا در پايان خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه ویژه‌ای که علی نژاد رییس فدراسیون به برگزاری لیگ‌ها دارد هر ساله لیگ پربارتر از سال گذشته برگزار می شود و بخصوص امسال از نظر سطح کیفی و کشف استعداد های تازه در ووشو پیشرفت قابل ملاحظه ای را شاهد بودیم و تمامی تیم های حاضر از قدرت بالا برخوردارند.

انتهاي پيام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار