از قدیم الایام هم رسم بر این بود که وقتی افراد می‌خواهند در امور شخصی خود تغییراتی ایجاد کنند، به فکر تبعات آن هم باشند، ولی متاسفانه در والیبال گونه ای دیگر را دیدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان فدراسیون درست زمانی با رفتن ولاسکو موافقت کردند که چند ماهی به حضور تیم ملی در لیگ جهانی فرصت باقی نبود.
 
 آنها حتی پیش از فسخ قرار داد و تسویه حساب با پیرمرد آرژانتینی تبار، فقط در فکر انتخاب جایگزین قدرتمند بودند! توجه کنید، فقط!
 
 چند وقتی است که مسئولان فقط در فکر انتخاب جایگزین هستند و با بیان اسامی مختلف دلها را امیدوار می کنند، به نوعی که این شائبه به وجود می‌آید که آنها بازی روانی را شروع کرده‌اند، چون تمامی اهالی خانواده والیبال و علاقمندان به این رشته که سال‌هاست با حمایت‌های خود نقش قابل توجهی در رشد آن ایفا کرده‌اند، از بابت هدایت تیم ملی نگران هستند و هر نامی که از سوی پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون اعلام می‌شود برای آنها به منزله سکاندار تیم ملی است.
 
علاوه بر این مساله از دیگر ضرباتی که ما از عدم آینده نگری در فدراسیون والیبال خوردیم این است که بازیکنان نخبه و آماده تیم‌هایی که از راهیابی به جمع پلی‌آفی‌ها و چهار تیم برتر جدول رده بندی بازمانده‌اند هم اکنون بیکار بوده و خانه نشین شده‌اند. 

 
پیش از رفتن آقای خاص که به طور خاصی هم از ایران رفت بر حسب هر سال پس از پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر، اولین مرحله اردوی تدارکاتی با حضور بازیکنانی که در پلی آف حضور ندارند تشکیل می شد، مسئولان فدراسیون هم به ظاهر از رفتن ولاسکو بی خبر بودند.
 
در مصاحبه‌هایشان هم گفته بودند قرار است 12 اسفند سال 1392 اردو‌های تمرینی تیم ملی  آغاز شود، اما ولاسکو رفت، ایران ماند و یک عده بازیک  آماده و بیکار که خانه نشینی در شرایط کنونی بهترین درمان برای دردی است که از عدم آینده نگری مسئولان فدراسیون برایشان بوجود آمده است. خدا کند تبعات عدم آینده نگری مسئولان فدراسیون به همین ختم شود!!!

گزارش از: انسیه ورزنده

انتهای پیام/
برچسب ها: اسامی ، شیوع ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار