یوگشوار سانگوان در نخستین تشرف خود به حرم مطهر رضوی گفت: در حرم رضوی همه چیز مقدس و در نهایت کمال است، اعتقادات و مسائل دینی نمود بیشتری می یابد و اعتقادات و باورهای مذهبی مردم بسیار برایم تازگی دارد.

 

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،

وی گفت : معنویت حرم مطهر رضوی آنقدر در من اثر کرده و احساسات من را برانگیخته که روح و قلبم را مجذوب خود کرده است و تمایل یافتم بیشتر با انبیا و دیگر ائمه آشنا شوم.

معاون سفیر هند افزود : آشنایی با دین اسلام و شنیدن از انبیا و ائمه اطهارعلیهم السلام و نقش آنها در پیشرفت تمدن های بشری بسیار جذاب است .

یوگشوار سانگوان گفت: همه ما یکتا پرست هستیم اما در قالب و لباسی متفاوت و اگر ما خود را در معرض وزش رحمت بی انتهای انبیاء الهی قرار دهیم، بهتر و بیشتر می توانیم رحمت و لطف آنها را در یابیم.

معاون سفیر هندافزود: من از امام رضا (ع) که سرمایه گران قیمتی برای مردم ایران است می خواهم راه راست را به همه ما نشان دهد و آنچه که خیر و صلاح ماست، همان را انجام دهد.

یوگشوار سانگوان از موزه آستان قدس رضوی ، گنجینه هدایای مقام معظم رهبری و گنجینه منسوب به ائمه اطهار (ع) دیدن کرد و افزود : این همه توجه و اهتمام، نشان از ارزشمندی هویت و تاریخ ایران و اسلام نزد این آستان مقدس است و نشان می دهد که ایرانیان چقدر برای تاریخ و فرهنگ و هنر خود احترام قائل اند و برایشان ارزشمند است./س

برچسب ها: حرم ، مکه ، مدینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.