مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

عراقچی در دانشگاه علم و فرهنگ: ایران پیروز حقیقی میدان هسته‌ای است

معاون وزیر امور خارجه گفت: گزینه‌های روی میز ما همان چیزی است که مردم در 22 بهمن ابراز کردند و من اینجا می‌گویم ملت ایران همواره پشتیبان نظام مقدس اسلامی بوده‌‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان: ضرورت تحول در علوم انسانی ارائه نگاه‌های ناب قرآنی است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: برای تحول در علوم انسانی بخشی از وظیفه ما ارائه نگاه‌های ناب قرآنی در خصوص این رشته‌هاست.

4 گزینه‌ پیشنهادی جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران برای ریاست دانشگاه

جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران 4گزینه پیشنهادی خود را برای ریاست این دانشگاه به وزیر علوم معرفی کردند.

خسروپناه: آمریکا به هیچ وجه حاضر به برقراری رابطه منطقی با ایران نیست/ زیباکلام: اصرار بر آمریکاستیزی تیشه به ریشه جمهوری اسلامی زده است

مناظره صادق زیباکلام عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و "عبدالحسین خسروپناه" رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ظهر دیروز در دانشکده علوم اقتصادی و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

بابایی: وزارت علوم گزینه‌ای را برای ریاست دانشگاه تهران معرفی نکرده است

رئیس اداره ارتباطات وزارت علوم با بیان اینکه رسانه‌ها برخی افراد را برای ریاست دانشگاه تهران معرفی کردند، گفت: وزارت علوم هنوز گزینه مشخصی را برای ریاست این دانشگاه مشخص نکرده است.

پروفسور صمیمی: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم بودن در مقابله ضربه‌ها

رئیس دانشگاه مازندران در دیدار با فعالین انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه به تشریح دیدگاه‌های خود در رابطه با اقتصاد مقاومتی پرداخت.

قدمیاری: تشکل‌های دانشگاه آزاد سالم‌ترین مشارکت‌های سیاسی را دارند

رئیس تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد گفت: تشکل‌های سیاسی دانشگاه آزاد جزء سالم‌ترین و فعال‌ترین حوزه‌های جنبش دانشجویی در مشارکت‌های سیاسی جامعه بودند و پای‌بندی به نظام و ولایت فقیه و همچنین دغدغه‌های اصلی کشور جزء حساسیت‌های‌ آن‌ها بوده است که ما این روند را تقویت می‌کنیم.

پرکره: دولتمردان تلاش کنند اثر مثبت مذاکرات در وضعیت مردم دیده شود

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: مسئولان و دولتمردان جمهوری اسلامی باید با تدبیر، تفکر و مدیریت جهادی تلاش کنند تا اثر مثبت مذاکرات در وضعیت مردم محسوس شود.

رضایی‌پور: استراتژی اقتصاد مقاومتی معطوف به زمان بحران نیست

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: واضح است که استراتژی اقتصاد مقاومتی معطوف به زمان بحران نیست؛ گرچه که در زمان‌های بحرانی هم‌چون جنگ اقتصادی همه جانبه‌ای که اکنون جمهوری اسلامی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، خود را بیشتر نشان می‌دهد.

حذف بانوان محجبه از مسابقات کشوری مغایر با مشی اعتدال است

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در بیانیه‌ای خطاب به رئیس جمهور، اعتراض خود را نسبت به حذف بانوان ورزشکار محجبه از حضور در مسابقات کشور اعلام کرد.

علی‌محمدزاده: استراتژی‌ تهاجمی غرب در مهندسی جمعیت کشورهای مسلمان توهم نیست

این استاد مدیریت استراتژیک در نظام سلامت گفت: استراتژی‌های تهاجمی غرب در کنترل و مهندسی جمعیت کشورهای جهان سوم و مسلمان به ویژه ایران توهم و افسانه نیست.

موسوی: مطالبات رهبری نقشه راه دانشجویان برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب است

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به پیام اخیر مقام معظم رهبری به تشکل‌های دانشجویی گفت: منشور مطالبات رهبر معظم انقلاب از سال‌های گذشته و اکنون نیز نقشه راه دانشجویی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار