"هیپوفیز" و "پسر نافرمان" تا روزهای پایانی زمستان در تماشاخانه ایرانشهر

تماشاخانه ایرانشهر تا پایان سال جاری میزبان اجرای عمومی 2 اثر نمایشی با عناوین "هیپوفیز" و "بازگشت پسر نافرمان" است که در این مجموعه تئاتری روی صحنه می‌روند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌های پایان فصل زمستان تماشاخانه ایرانشهر که قرار است تا انتهای سال جاری روی صحنه بروند، نمایش "بازگشت پسر نافرمان" نوشته محمد چرمشیر، به کارگردانی علی راضی در سالن سمندریان و نمایش "هیپوفیز" با بازنویسی و کارگردانی کوروش نریمانی در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر است.
 
این خبر در ادامه می افزاید، کارگردان های فروردین و اردیبهشت سال 93 نیز که تماشاخانه ایرانشهر، میزبان آنها خواهد بود "سیما تیر انداز" و "رضا گوران" هستند. در  سالن استاد سمندریان نمایش «سه روایت از زندگی» نوشته یاسمینا رضا به کارگردانی "سیما تیر انداز" به روی صحنه می رود. این نمایشنامه یکی از متون شناخته شده یاسمینا رضا است که سه روایت از زندگی دو زوج را در موقعیتی یکسان به تصویر می کشد.
 
رضا گوران نیز نمایشنامه‌ «مرداب روی بام» را با نگاه دوری به نمایش‌نامه «دونا رزیتا»ی لورکا نوشته‌ و از 17 فروردین میهمان سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر می شود.
 
گفتنی است، علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی http://tamashakhaneh.ir/ticket و یا تماس با شماره های 88814115، 88814116 بلیت های این نمایش ها را خریداری کنند.


انتهای پیام/اق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار