معاون رئیس دومای دولتی روسیه گفت نه آمریکا و نه اتحادیه اروپا علاقمند به خراب کردن روابط خود با روسیه نیستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازروزنامه روسی پراودا؛ ایگور لبدف معاون رئیس دومای دولتی روسیه در اظهار نظری پیرامون تهدیدات سیاستمداران آمریکا و اروپا در مورد تحریم روسیه به خبرنگار این روزنامه گفت نه آمریکا و نه اتحادیه اروپا علاقمند به خراب کردن روابط خود با روسیه نیستند.

لازم به یادآوری است واکنش غرب در پی تصمیم روسیه برای اعزام نیروهای مسلح روسیه به خاک اوکراین به منظور دفاع از هموطنان روس زبان ابراز شد. ایگور لبدف با اشاره به این موضوع که اعزام نیرو به اوکراین ربطی به آمریکا و غرب ندارد، افزود، نه آمریکا و نه اتحادیه اروپا علاقمند نیستند روابط خود با روسیه را خراب کنند. زیرا روسیه یک کشور آفریقایی، اروپایی یا آسیایی نیست که از ترس آمریکا عقب نشسته و تسلیم شود. روسیه کشور بزرگی است و نمی توان به این راحتی آن را مرعوب و وحشت زده کرد و آنها به خوبی از این موضوع آگاهند.

لبدف با ابراز اطمینان از اینکه لفاظی های خشمگینانه آمریکا و اروپا در مورد روسیه مدتی ادامه می یابد و بعد فرو می نشیند، گفت مطمئن است رئیس جمهور روسیه در مورد اوضاع اوکراین تصمیم سنجیده و مناسبی اتخاذ خواهد کرد.

سیاستمدار روس در پایان گفت:  اگر لازم باشد، روسیه نیرو وارد می کند و اگر نباشد نمی کند. اما با کلماتی که از آن سوی اقیانوس به گوش می رسد نمی توانند روسیه را بترسانند. ما از این حرفها ترسی به خود راه نمی دهیم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار