"ابراهیم زاهدی مطلق" گفت:‌ سلیقه عمومی کتابخانه های کشور با توجه به آثار برگزیده و قابل تقدیر منتخب در سیزدهمین جشنواره شهید غنی پور، در این جشنواره در نظر گرفته شد.

"ابراهیم زاهدی مطلق" سرداور بخش رمان باموضوع آزاد جشنواره شهید غنی پور در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به آنکه همه کتاب های رسیده به مرحله نهایی جشنواره شهید غنی پور شایسته دریافت جایزه بوده اند، افزود: برای ما در وهله اول زبان سالم و ادبیات سالم مهمترین مسئله در امر داوری بود و اینکه ما نباید علیه مقدسات حرف بزنیم، به طور طبیعی همه باید رعایت کنند.
 
به گفته زاهدی مطلق، داشتن تکنیک و محتوای خوب از ملاک های دیگر داوری آثار در جشنواره شهید غنی پور به حساب می آیند.
 
وی اظهار داشت: رعایت آنچه که وفاق ملی و دینی ما است، مهمترین خصوصیت داوری سیزدهمین جشنواره شهید غنی پور در بخش رمان بزرگسال با موضوع آزاد به شمار می آید.
 
داور بخش رمان بزرگسال با موضوع آزاد سیزدهمین دوره برگزاری جشنواره شهید غنی پور تصریح کرد: آنان که می گویند موضوع برخی از کتاب های شرکت داده شده در سیزدهمین جشنواره شهید غنی پور با برخی از آرای مردم مطابقت ندارد، باید بدانند که این کتاب ها برای ما به منزله نظرات دیگری بودند که نظرات مردم ما به شمار می آیند.
 
زاهدی مطلق در قسمت دیگری از سخنان خود به کتاب های برگزیده و قابل تقدیر بخش رمان بزرگسال با موضوع آزاد سیزدهمین جشنواره شهید غنی پور اشاره کرد و گفت: تکنیک از داستان "پروانه ای روی شانه" بیرون نمی زند.
 
وی روایت خوب، توجه به شهرستان ها و اهمیت دادن به خانواده را هم از نقاط مثبت و قابل تامل کتاب "سایه های بلند" نوشته شهریار عباسی دانست و افزود: این نقاط مثبت همان چیزهایی هستند که ما می خواستیم.
 
سردار بخش رمان با موضوع آزاد خاطرنشان کرد: سلیقه عمومی کتابخانه های کشور در مراحل داوری سیزدهمین جشنواره شهید غنی پور در نظر گرفته شده اند.
 
گفتنی است که جشنواره شهید غنی پور روز گذشته زیر سقف مسجد جواد الائمه (ع) پرونده خود را بست.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار