رئیس اداره HSE منطقه یک گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی HSE کارکنان در منطقه، دانش HSE برای پرسنل در مدت زمان کوتاهی ارتقا می‌یابد.

نرگس هادی زاده مقدم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: دوره آموزشی ایمنی منطقه در محل HSE نواحی دهگانه و مدیران و کارشناسان HSE و بهداشت محیط کار و جلوگیری از حوادث با حضور معاونین و کارشناسان آموزش منطقه برگزار شد.
 
وی بیان کرد: این دوره آموزش به همت منطقه و نواحی و با ایمنی و نقش آن در ارتقا و بهره وری HSE اداره آموزش منطقه با هدف آشنایی مدیران و کارشناسان کار، انواع آسیب‌ها و عوامل زیان آور محیط کار، راه‌های پیشگیری از مخاطرات و راه‌های حفظ سلامت جسمی برگزار شد.
 
هادی زاده مقدم خاطرنشان کرد: سر فصل‌هایی از قبیل: آسیب‌های جسمی محیط کار، اصول ایمنی و بهداشت کار، ایمنی تجهیزات و ابزار کار، روش‌های پیشگیری از مخاطرات و حوادث ناشی از محیط کار، عوامل فیزیکی و شیمیایی زیان آور محیط کار، مهندسی عوامل انسانی در بیماری‌ها و عوارض شغلی، نقش، ایمنی و بهداشت کار در بهره وری وسایل حفاظت فردی و روش‌های صحیح استفاده از آنها، وضعیت مناسب و نامناسب بدن در محیط کار، رابطه ایمنی با شغل و سرپرستی شغل در این دوره آموزشی مطرح شد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: دانش ، پرنسل ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار