مدير پژوهش و فناوري شركت نفت و گاز پارس گفت: تعداد پروژه انجام شده و در دست اجرا واحد پژوهش و فناوري شركت نفت و گاز پارس از سال 1380 تاكنون، 458 پروژه بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مريم خرم امروز در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص گزارش كار بهمن ماه 92،  اظهار دا شت: تعداد پروژه انجام شده و در دست اجرا واحد پژوهش و فناوري شركت نفت و گاز پارس از سال 1380 تاكنون، 458 پروژه بوده است.

مدير پژوهش و فناوري شركت نفت و گاز پارس افزود: تعداد پروژه هاي پژوهشي 69 پروژه كه از اين تعداد 3 پروژه جاري و 66 پروژه خاتمه يافته است.

خرم تصريح كرد: همچنين تعداد پروژه هاي دانشجويي 389 پروژه بوده است كه 45 پروژه در حال اجرا و 344 پروژه خاتمه يافته است.

وي به فعاليت هاي ديگر اين واحد اشاره كرد و گفت: از ديگر فعاليت هاي اين واحد، برگزاري سمينارهاي تخصصي در زمينه هاي مختلف( معرفي جديدترين نرم افزارهاي روز دنيا و همچنين سمينارهاي تخصصي در خصوص مخزن، حفاري، زمين شناسي، خوردگي و آي تي) بوده است كه تاكنون 99 سمينار توسط اين واحد برگزار شده است.

وي درادامه همچنين به تعداد پروژه هاي انجام شده و در دست اجرا اين واحد در آذر ماه نيز اشاره كرد و اظهار داشت: تعداد پروژه هاي پژوهشي 69 پروژه است كه از اين تعداد 3 پروژه جاري و 66 پروژه خاتمه يافته است.

خرم افزود: تعداد پروژه هاي دانشجويي 388 پروژه بوده است كه 52 پروژه در حال اجزا و 336 پروژه خاتمه يافته است.

 انتهاي پيام/

برچسب ها: نفت ، گاز ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار