مدیرکل‌ جدید جمعیت هلال‌احمر استان البرز گفت: خدمت‌رسانی مطلوب به حادثه دیدگان نیازمند تامین امکانات و نیروی انسانی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جمعیت هلال احمر استان البرز با حضور معاون توسعه و منابع انسانی استانداری البرز، مشاور عالی رییس جمعیت هلال احمر کل کشور، مدیرکل سابق جمعیت هلال احمر البرز شامگاه دوشنبه (12اسفند)، برگزار شد.

مدیرکل سابق جمعیت هلال احمر استان البرز در ابتدای این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: علی‌رغم این که استان البرز نیم درصد از جاده‌های کشور را به خود اختصاص داده است، 20 درصد از ترددهای کشور به این استان تعلق دارد.

سیدحسین خادم‌حسینی افزود: وجود جاده چالوس، جاده کرج به تهران و کرج به قزوین از مهم‌ترین عوامل افزایش تردد حمل و نقل در استان البرز است به طوری‌که روزانه یک میلیون سفر در این جاده‌ها صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول در ادامه به کمبود امکانات هلال احمر استان البرز اشاره کرد و گفت: متاسفانه البرز با داشتن حجم بالای ترافیکی و تردد خودروها در محورهای مواصلاتی تنها 11 دستگاه آمبولانس در اختیار دارد که این کمبود امکانات به طور قطع بر کیفیت خدمات ارائه شده توسط نیروها تاثیر منفی دارد.

وی اظهار کرد: برای رفع نیازهای جمعیت هلال احمر استان بارها از مسئولان درخواست رسیدگی و توجه بیشتر داشته‌ایم اما متأسفانه تاکنون اقدام عملی قابل توجهی در این خصوص صورت نگرفته است.

خادم‌حسینی همچنین تغییرات زود هنگام مدیریتی را از دیگر دلایلی دانست که تحقق خواسته‌ها و اهداف جمعیت هلال احمر البرز را به تأخیر می‌اندازد.

مدیرکل سابق جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان ضمن تبریک به حسین نصیری مدیرکل جدید جمعیت هلال احمر از تلاش نیروهای هلال‌احمر تشکر کرد و گفت: امیدوارم خداوند به همه مدیران در هر زمینه‌ای لیاقت خدمتگزاری به مردم را عطا کند.

در بخش دیگری از این مراسم مدیرکل جدید جمعیت هلال‌احمر استان البرز طی سخنانی گفت: از خداوند سپاسگزارم که توانایی خدمت به مردم را به من عطا کرده است تا بتوانم در این عرصه به همنوعان خود کمک کنم.

حسین نصیری افزود: خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در سنگر هلال‌احمر از بزرگ‌ترین موهبت‌هایی است که خداوند می‌تواند به بندگان خود عطا کند لذا من به عنوان یک امدادگر در حد توان برای کمک به مردم استان البرز کوشش خواهم کرد.

وی در ادامه ضمن اشاره به کمبود امکانات جمعیت هلال احمر البرز اظهار کرد: از لحاظ امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در البرز با کمبودهای بسیاری مواجه هستیم که به یاری خداوند و با همکاری همکاران مشکلات حل خواهد شد.

این مسئول در پایان سخنان خود ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های مدیرکل سابق جمعیت هلال‌احمر البرزگفت: امیدوارم مراسم تودیع من مانند مراسم تودیع آقای خادم‌حسینی آبرومندانه برگزار شود.

در بخش دیگری از مراسم مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر کشور نیز گفت: مهم‌ترین رسالت جمعیت هلال احمر این است که به دور از سیاست‌های حاکم بر جامعه و صرف نظر از رنگ، نژاد و قومیت انسان‌ها در پیشبرد اهدافش تلاش‌های مستمر و بی‌دریغی را انجام می‌دهد.

محمدتقی خانی افزود: فلسفه وجودی هلال احمر کمک‌رسانی به نوع بشر و پیامی را که برای مخاطبان خود دارد پیام صلح و دوستی است.

وی در ادامه به برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران اشاره کرد و گفت: وقتی مدیری تودیع می‌شود با کوله باری از تجربه برای خدمت‌رسانی در بخش‌های دیگر آماده می‌شود لذا باید تدابیری اتخاذ شود تا از این تجربیات به بهترین نحو استفاده شود.

خانی در پایان از کمبودها و کاستی‌ها سخن به میان آورد و گفت: کاستی و نقصان در همه دستگاه وجود دارد اما مدیری که بتواند در شرایط بحرانی و کمبود امکانات یک مجموعه را مدیریت کند به معنای واقعی یک مدیر است.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرج ، هلال احمر ، امکانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.