مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده‌های مربوط به ستاد هماهنگی خدمات سفر طی ایام عید به صورت خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا عزیزپور اظهار داشت: اداره کل تعزیرات حکومتی به عنوان یک مرجع رسیدگی‌کننده و دارای صلاحیت‌های مختلف، در حوزه‌های قاچاق، بهداشت و اصناف و... در حال انجام وظیفه است.

وی با اشاره به اینکه پرونده‌های تشکیل شده در واحدهای مختلف باید به منظور رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارجاع داده شود، تصریح کرد: برای ایام عید، سه نفر از نیروهای اداره کل برای رسیدگی به پرونده‌های مربوط به ستاد هماهنگی خدمات سفر استان به صورت خارج از نوبت در نظر گرفته شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در زمینه حضور در فرودگاه‌ و ترمینال‌ها و نظارت‌های مورد نظر با سایر دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های لازم صورت می‌گیرد، اضافه کرد: از جمله ویژگی‌های این اداره کل، رسیدگی به پرونده‌ها در محل و صدور حکم است.

عزیزپور با اشاره به اینکه باید دو نگاه متفاوت در زمینه برنامه‌های عید داشته باشیم، افزود: نگاه حمایتی از اصناف سبب بهبود فضای کسب و کار در استان و نگاه حمایتی از حقوق شهروندان و مسافران نیز سبب جذب گردشگران بیشتر به استان زنجان می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اکثر تخلفات واحدهای صنفی استان زنجان در واحدهایی است که فاقد پروانه کسب هستند، اذعان داشت: تخلفاتی نیز توسط دکه‌های مستقر در عوارضی زنجان رخ داده که سبب ایجاد مشکلاتی برای مسافران شده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، تعزیرات ، تخلف ، پرونده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.