خط هوایی" اتحاد" در امارات،که کمک های نقدی مالیاتی زیادی از آمریکا دریافت می کند، نام اسرائیل را از روی نقشه هوایی خود حذف کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه واشنگتن تایمز ، خط هوایی "اتحاد "در امارات که کمک های نقدی مالیاتی زیادی از آمریکا دریافت می کند نام اسرائیل را از روی نقشه هوایی خود حذف کرده است.

 حذف شدن نام اسرائیل از روی نقشه هوایی  هواپیمایی اتحاد در امارات  در حالی است که وزارت امنیت داخلی آمریکا سالانه 425 هزار دلار در بخش تاسیسات و امکانات امنیتی خط پرواز اتحاد در فرودگاه بین المللی ابوظبی هزینه می کند. 

خط هوایی اتحاد امارات یکی از شرکای خط هوایی آمریکا موسوم به خط هوایی "دبل آ " می باشد و به اکثر کشورهای جهان مسیر پروازی دارد. 

اقدام اخیر خط هوایی اتحاد در حذف اسرائیل از روی نقشه هوایی خود در حالی است که از  سال 2010 میلادی مقامات این شرکت هوایی به کارکنان خود آموزش داده اند چگونه مسافران اسرائیلی را از روی لهجه و خصایص شناسایی کنند. در گذشته خط هوایی اتحاد امارات از حمل و نقل مسافران اسرائیلی خودداری می کرد. 

تعدادی از سناتورهای آمریکایی با انتقاد از خط هوایی امارات از وزارت امنیت داخلی آمریکا خواسته اند تا از ادامه کمک های مالی و امنیتی و همچنین سرمایه گذاری در این خط هوایی خودداری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار