عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با انتقاد شدید از اختلاف طبقاتی در محلات گفت: پیشنهاد جدیدی برای تامین بودجه محلات به شورا داده شده که به صورت یک تبصره مستقل بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در ادامه پنجاهمین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران مرتضی طلایی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به تذکر خود در خصوص وضعیت نابه سامان برخی محلات تهران اظهار داشت: وظیفه هر نماینده‌ای که در برابر حقوق مردم واکنش داشته باشد و امروز متاسفانه برخی محلات تهران وضعیت نابه سامانی دارند که زیبنده پایتخت نیست.
 
وی ادامه داد: علیرغم تمام فعالیت های انجام شده در برخی محلات نظیر محله هرندی، عودلاجان، کامپ، تپه‌های عباس آباد و بسیاری مناطق دیگر که در شکل قبلی خود باقی مانند و نیازمند تحول و طرح‌های موضعی هستند که شهرداری باید در این زمینه ورود پیدا کند.
 
وی افزود: در جلسه گذشته به اعضای شورا این موضوع را تاکید کرده بودیم و قرار بود به تبصره 23 اضافه شود اما زمانی که دیدم نمی‌توانم از حقوق مردمی که به من رای دادند دفاع کنم جلسه را ترک کردم.
 
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در ادامه در ادامه در پاسخ به سوال یکی از  خبرنگاران مبنی بر دلیل بازگشت وی پس از ترک جلسه گفت: اعضای شورا پذیرفتند ذکر بنده درست بوده و تذکر من نیز در خصوص اداره جلسه بود که مقرر شد پیشنهاد من در قالب یک تبصره مستقل ارائه شود.
 
وی در ادامه خطاب به رسانه‌ها بیان داشت: اگر می‌خواهید کمکی کنید گزارشی درباره این محلات تهران تهیه کنید که ظاهرشان دارای زرق و برق است اما از حداقل سرانه‌ها هم برخوردار نیستند.
 
وی افزود: این محله‌ها فضای عمومی کافی ندارند و حتی در برخی محلات خانه‌های کوچک 50 متری در کنار یکدیگر قرار گرفتند به طوریکه برای مثال در محله دولاب وقتی کسی فوت می‌کند حتی برای بردن جسد آن باید از پشت بام‌ها استفاده کنند و ضروری است که مشکلاتشان به سرعت حل شود.
 
طلایی خاطرنشان کرد: بسیاری از کارهای زیربنایی در تهران انجام شده و امروز دیگر نیاز به توسعه اتوبان‌ها نداریم و این بودجه باید به سمت محلات برود و شهردار تهران نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد که لازم است شورا نیز روی آن سیاستگذاری کند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: شورا ، طلایی ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار