شبکه توليد و تجارت "شاتا"؛

اجرای برنامه نظارت کنترل بازار شب عید با همکاری تشکلها و اصناف

رئيس سازمان حمايت مصرف کننده و توليد کننده گفت: در برنامه هاي پاياني سال و تنظيم بازار و نيز عرضه فروشهاي فوق العاده برنامه نظارت و کنترلي داريم و در قالب دستورالعملها موضوعات را ابلاغ كرديم.

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه توليد و تجارت "شاتا" سيدجواد تقوي با تاکيد بر ذخيره سازي کالاهاي اساسي براي اجراي مرحله دوم هدفمندي يارانه ها و نيز لزوم نظارت و بازرسي در اين زمينه افزود: هدف از بسته نظارت و بازرسي جلوگيري از افزايش غير منطقي قيمت کالا و خدمات و نيز ايجاد ثبات و آرمش در بازار است.

به گفته وي ايجاد فضاي رقابتي ، شفاف سازي و حمايت از توليدات داخل و کنترل و نظارت بر موجودي کالا از ديگر اهداف اقدامات نظارتي وبازرسي است.

تقوي اضافه کرد: در اين زمينه سه اقدام کلي را تدارک ديده ايم که پايش بازار يکي از اين اقدامات است و به تامين وجود کالا در بازار ، مسير توزيع کالا و قيمت برمي گردد.

وي گفت: با هماهنگي دستگاههاي اجرايي در حوزه تامين ، توزيع و قيمت و استفاده از ظرفيتهاي بخش خصوصي و تشکلها و اصناف در اين زمينه اقدامات نظارتي با موفقيت انجام مي شود.

به گفته رييس سازمان حمايت مصرف کننده و توليد کننده برخورد قانوني و رسيدگي به شکايات مردم در جهت اقدامات کنترلي صورت مي گيرد.
انتهای پیام/
برچسب ها: نظارت ، کنترل ، بازار ، تشکل ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار