رییس سابق دانشگاه جامع پیام نور استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه سال اخیر، 105 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی دانشگاه پیام نور در این استان جذب شد.

حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی در آیین معارفه رییس جدید دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری افزود: هم اکنون تمامی مراکز دانشگاه پیام نور در این استان نوسازی و ساختمان آنها ملکی است.
وی گفت: ساختمان آموزشی مرکز شهرکرد در پنج طبقه با 40 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و ساختمان آموزشی و آزمایشگاه دانشگاه پیام نور واحد بروجن نیز در سه طبقه و با 10 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، طرح های نیمه تمام پیام نور استان چهارمحال و بختیاری است.
شیخ الاسلامی افزود: 18 هزار دانشجو در 11 مرکز دانشگاه پیام نور در این استان مشغول تحصیل هستند.
به گفته وی، دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در ارزیابی های انجام شده در سطح کشور در جذب اعتبار، تکریم ارباب رجوع و اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی مقام پنجم را کسب کرده است.
شیخ الاسلامی تصریح کرد: صدور دانشنامه مهم ترین دغدغه دانشجویان پس از فارغ التحصیلی است که با تلاش های صورت گرفته هم اکنون صدور گواهینامه فارغ التحصیلی در این استان به روز شده است.
حسینعلی قجری به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری منصوب و از خدمات حجت الاسلام  محمود شیخ الاسلامی تقدیر شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.