علیرضا سمندر، رییس فدراسیون کاراته طی احکام جداگانه‌ای، علاوه بر کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، مربیان تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال را هم معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت فدراسیون کاراته، همزمان با معرفی مربیان تیم ملی بزرگسالان، فدراسیون کاراته کادر فنی تیم های ملی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال را هم معرفی کرد.
 
بر اساس این گزارش، حسن روحانی، ملی پوش اسبق و یکی از بهترین سبک وزنهای ایران در سالهای نه چندان دور، رضا میدان رو یکی از مربیان فعال استانی و نادر جودت دارنده سه طلا مسابقات قهرمانی آسیا در تیم ملی نوجوانان و جوانان فعالیت خواهند کرد.
 
محمدرضا عبدالمحمدی که در جهانی 2009 مراکش هدایت تیم ملی جوانان را برعهده داشت و در آسیایی 2012 ازبکستان در تیم های رده های پایه در کنار علیرضا سلیمانی حضور داشت، تیم ملی زیر 21 سال را هدایت خواهد کرد.عبدالمحمدی درسال 2013 موفق شد به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته ناشنوایان را در بازیهای المپیک بلغارستان به مقام قهرمانی برساند.
 
فدراسیون کاراته همچنین در نظر دارد بعد از مسابقات قهرمانی کشور در شیراز دو مربی که شاگردان و تیمشان عملکرد مطلوبی داشتند را به کادر تیم های نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال اضافه کند.  
 
تیم ملی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال کاراته قرار است مرداد سال آینده در مسابقات قهرمانی اسیا که در کشور مالزی برگزار شود، شرکت کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار