عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شیراز گفت: مسئولان باید شیراز را به قطب قرآنی کشور تبدیل کنند و این حق و شأن شهر شیراز است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،ابراهیم شعرا در سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: شهر شیراز شهر فرهنگ و ادب سومین حرم اهل بیت علیه السلام در هفته گذشته شاهد برپایی دو واقعه تاریخی و اثر گذار به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی در طول دوران خود بود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با شرکت قاریان و حافظان عطر و بوی معنویت را در شهر گستراند و نسیم پر برکتش به تمام شهرهای استان با حضور قاریان و مفسرین گسترش یافت.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم در شهرداری شیراز افزود: به طور قطع این وعده الهی است که با تمسک به قرآن خداوند جوانان ما را از خطر وساوس شیطانی، انحرافات فکری و اخلاقی و تهاجم فرهنگی دشمنان در دنیای پر غوغا و گناه محفوظ می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: برگزاری ششمین اجلاس منطقه‌ای جامعه مدرسین با حضور علما و فضلای حوزه‌های علمیه قم، رئیس محترم دفتر مقام معظم رهبری، دبیر شورای نگهبان و طلاب استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان بسیار اثر گذار بود.

وی با اشاره به حضور بیش از 50 در صد اعضای جامعه مدرسین در اجلاسیه منطقه‌ای تصریح کرد: در این اجلاسیه بزرگان کشور به ایراد سخنرانی و بیان نظرات خود درباره  پیشگیری از نفوذ افکار انحرافی و اتفاقات خطرناکی که متاسفانه در جامعه توسط شبکه‌های باطل و کتب ضاله برای ضایع کردن اعتقادات مردم ما منتشر می‌شود، پرداختند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با قدردانی از تمامی دست اندرکاران این دو رویداد تاریخ ساز خاطر نشان کرد: از تمامی مسئولان می‌خواهیم که شیراز را به قطب قرآنی کشور تبدیل کنند و این حق و شأن شهر شیراز است.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: شیراز ، قزآن ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.