رییس دانشگاه لرستان گفت :60 رشته در مقطع دکتری در دانشگاه لرستان تدریس می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ زمانیان افزود: در حال حاضر 115رشته مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دردانشگاه لرستان تدریس می شود.
وی اظهار داشت: از این تعداد رشته در مجموع 60 رشته در مقطع دکتری و 55 رشته نیز در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه تدریس می‎شود که این رشته‎ها در طول دو سال اخیر رشد چشمگیری داشته است.
رییس دانشگاه لرستان تصریح کرد: همچنین در حال حاضر 450 دانشجو در مقطع دکتری در دانشگاه لرستان مشغول به تحصیل هستندو این در حالیست که تعداد این دانشجویان در سال گذشته 250 نفر بوده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر زیرمجموعه دانشگاه لرستان در قالب هفت دانشکده و چهار مرکز آموزش عالی در شهرستان‎های نورآباد، الشتر، کوهدشت و پلدختر فعال است به‎طوری که دانشجویان این مراکز در 175 رشته مشغول به تحصیل هستند.
رییس دانشگاه لرستان گفت : در حال حاضر این دانشگاه 250 هیات علمی دارد که به‎زودی تعداد این اعضا به بیش از 300 نفر خواهد رسید.

زمانیان همچنین در خصوص راه‎اندازی پردیس دانشگاه افزود: این پردیس با 14 رشته در مقطع دکتری و 23 رشته در مقطع کارشناسی ارشد از مهر 92 راه‎اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت: سال گذشته بیش از 10 میلیارد ریال در راستای تجهیز آزمایشگاه‎های این دانشگاه هزینه شده است.
انتهای پیام/
برچسب ها: مقطع ، دکتری ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.