دکتر محمدعلی نیلفروش‌زاده به عنوان "مشاور در امور توسعه فناوری‌های سلامت" منصوب شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، طی حکمی دکتر محمدعلی نیلفروش‌زاده را به عنوان "مشاور در امور توسعه فناوری‌های سلامت" منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

 با عنایت به ضرورت توسعه فناوری‌های نوین و راهبردی در راستای سند چشم‌انداز و نقشه جامع علمی کشور و نظر به مراتب تعهد، توان علمی و سوابق مدیریتی جنابعالی در تقویت و توسعه نهادهای دست‌اندرکار علم و فناوری در حوزه سلامت، به موجب این حکم به عنوان "مشاور در امور توسعه فناوری‌های سلامت منصوب می‌شوید.

شایسته است با توکل بر خداوند سبحان و در پرتو ارزش‌های متعالی اسلام و رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، دیدگاه‌ها و نظرات ارزشمند خود را ارائه فرمایید.

توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است؛ دکتر نیلفروش‌زاده دانشيار پوست دانشگاه علوم پزشکي تهران، هم‌اکنون ریاست مرکز تحقیقات پوست و سلولهای بنیادی دانشگاه علوم پزشکی ایران و ریاست مرکز تحقيقات پوست و سالک را بر عهده دارد و همچنین اخذ جايزه برتر جشنواره رازي در سال 1382 تا 1384 و نگارش چندین كتاب و مقاله و چند مورد نوآوري‌ در سطح بين المللي را در کارنامه اجرایی خود دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار