سرمربی تیم بسکتبال مهرام می گوید: این که مهرام قبل از صمد و حدادی تیمی تر بازی می‌کرد، طبیعی است. وقتی چنین بازیکنانی در تیم هستند، نمی‌توان انتظار داشت تیم به صورت ماشینی بازی کند.

 مصطفی هاشمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد تاثیری که حضور صمد و حدادی در اعتماد به نفس بازیکنان دیگر تیم داشته توضیح داد: بازیکنان تیم در جایی که باید بازی خود را انجام دهند، دلاور هستند. شما اگر لبرون جیمز را هم به ایران بیاورید، کیفیت بازی سایرین به همین میزبان تغییر می کند و توپها بیشتر به سمت آن بازیکن می رود. البته من به عنوان سرمربی تیم در مورد اعتماد به نفس بازیکنان، باید راهکار نسبی را پیدا کنم.

وی در مورد سعید داورپناه و اوشین ساهاکیان که پیش از آمدن صمد و حدادی، مهمترین بازیکنان تیم بودند اما حالا در رده های بعدی قرار می گیرند گفت: برخی بازیکنان بعد از تغییرات بزرگ در تیم، زودتر به شرایط عادی برمی گردند و برخی دیرتر. اوشین که مشکلی ندارد اما سعید داورپناه هم بازیکن بزرگی است و هر چند هیچوقت دوست ندارم بهانه آسیب دیدگی را در مورد بازیکنانم بیاورم اما به هر حال داورپناه مصدومیتی دارد که به خاطر آن با درد بازی می کند.

باید فضا را برای بازیکنی مثل صمد بازتر کرد

هاشمی اضافه کرد: این طبیعی است که مهرام قبل از صمد و حدادی تیمی تر بازی می کرد. نمی توان انتظار داشت که با حضور این دو بازیکن، بازی تیم به شکل ماشینی باشد. صمد بازیکنی با توانایی خاص است که باید فضا را برای وی بزرگ کنیم. این روند طبیعی و اجتناب ناپذیر است . مهم همان اعتماد به نفس بقیه بازیکنان است که اگر سر جای خود باشد همه چیز درست می شود نه اینکه در زمان حضور بازیکنی مثل صمد، توپ دست دیگران باشد.

وی در مورد آمادگی پایینتر حامد حدادی بعد از بازی در چین توضیح داد: مطمئن باشید حدادی هماهنگتر از این می شود. وی آسیب دیدگی بدی در لیگ چین داشت. وقتی یک بازیکن 218 سانتی متری آسیب می بیند توقعی که از وی داریم باید متناسب با شرایط فیزیکی بازیکن باشد چون بازیکنان بالای دو متر به زمان بیشتری برای بازگشت به شرایط عادی بعد از آسیب دیدگی نیاز دارند. به هر حال حامد از بازیکنان بسیار بزرگی است که اعتماد به نفس حضور وی در هر شرایطی به نفع تیم خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: هاشمی ، مهرام ، صمد ، حدادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار