دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری فارس رتبه نخست کشوری را در سال 1391 در ارزیابی های صورت گرفته از سوی وزارت کشور به دست آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ علی سلحشوری مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری فارس گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته به استناد مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری، دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری فارس در سال 1391 با حمایت های متعدد مدیران ارشد استان فارس و تلاش های صادقانه کارشناساناین دفتر رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

وی امتیاز مورد انتظار از مجموع تعداد 9 شاخص در نظر گرفته شده را 45 امتیاز ذکر کرد و افزود: در نتایج خود ارزیابی امتیاز 45 ، در نتایج ارزیابی استانداری امتیاز 5/43 و در نتایج نهایی ارزیابی وزارت کشور نیز امتیاز 45 به دست آمد که این نتایج حکایت از انجام 100در صدی تعهدات و عملکرد دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری فارس دارد.

این مقام مسوول با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، ضمن تاکید بر آمادگی دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری فارس برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار، اظهار امیدواری کرد: در سال های آینده نیز با فعالیت ها و تلاش های دوچندان کارکنان دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری فارس و دستگاه های اجرایی استان، رتبه نخست همچنان متعلق به استان فارس باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: برتری ، دفتر ، بودجه ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.