معاون توسعه کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث اشتغال روستایی در اولویت برنامه‌های کاری دولت و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است.

حسن طایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور برقراری تعادل قابل قبول در بازار کار کشور و ثبیت و بهبود این موقعیت نیازمند افزایش سطح تولید در کشور هستیم و کارگزاران اقتصادی از جمله دولت وب نگاه‌های اقتصادی و احزاب و رسانه‌ها باید در جهتی همسو با این برنامه‌ها گام بردارند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در این راستا بسته سیاسی بهود فضای کسب و کار شامل مباحثی چون کارورزی دانش آموختگان خوشه سازی مشاغل خانگی تکمیل زنجیره‌ای ارزش ارتباطات افقی و عمودی میان تغاونی‌ها و اشتغال روستایی طراحی شده است.

طایی تاکید کرد: از آنجایی که هر سیاست اقتصادی باید در تمام مراحل اجرا مورد بازنگری و نظارت قرار گیرد این بسته بسیاسی نیز از قائده مستثنی نبوده و در تمامی مراحل اجرا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد .

معاون توسعه و کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: بحث اشتغال روستایی نیز به عنوان موضوعی اساسی در اولویت برنامه‌های کاری دولت و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: اشتغال ، روستا ، تعاون ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار