جلسه بهبود عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک به ریاست علی رضاییان معاون مالی و اداری منطقه و با حضور رییس اداره درآمد، رییس اداره شهرسازی، مسئول ستاد تکریم، مسئولین دفاتر خدمات الکترونیک و کارشناسان واحد تکریم منطقه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  در این جلسه که با هدف بهبود عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان در راستای تحقق شهر و شهرداری الکترونیک برگزار شد دکتر رضاییان در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صورت گرفته در راستای تکریم ارباب رجوع بر تعامل بیشتر دفاترخدمات الکترونیک شهر با شهرداری تاکید کرد. وی همچنین دستورات لازم را برای تسریع و تسهیل در امور و خدمات رسانی شایسته به شهروندان صادر کرد.

گفتنی است، پرداخت قبوض نوسازی مراجعین در دفاتر الکترونیک شهر، آموزش پرسنل دفاتر خدمات الکترونیک، بررسی درخواست های ارباب رجوع درخصوص دفاتر خدمات الکترونیک شهر، اطلاع رسانی مناسب به ارباب رجوع درخصوص زمان تقریبی و مراحل درخواست هایی نظیر تخریب و نوسازی و پایانکار در دفاتر و قرار دادن بروشورهایی در منطقه در این زمینه، ایجاد تسهیلات لازم و امکانات رفاهی شامل صندلی، سرویس بهداشتی، رمپ و آسانسور جهت دسترسی مناسب مراجعین خصوصاً معلولین، تکمیل لیبل های شناسایی پرسنل دفاتر خدمات الکترونیک و ... از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: جلسه ، خدمات ، بهبود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار