کلاسهای آموزشی آلودگی هوا برای شهروندان منطقه 10 در سرای محلات منطقه 10 با هدف داشتن هوایی پاک و سالم در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، پیغمبری رئیس اداره محیط زیست شهرداری منطقه اعلام کرد:در راستای فرهنگسازی و ارتقاء معلومات محیط زیستی شهروندان و نزدیک شدن به روز درختکاری  این اداره برنامه های آموزشی در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آن می توان برگزاری کلاس های آموزشی در سرای محلات اشاره نمود.
 
رئیس اداره محیط زیست در ادامه افزود: در این راستا بار دیگر این اداره اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی برای عموم افراد جامعه در رده های سنی مختلف نموده و این کلاسها  در سرای محلات بریانک ، کارون جنوبی و سلیمانی - تیموری برگزار می شود.

 وی در ادامه به موضوعات مورد آموزش اشاره کرد و گفت : در این کلاس آموزشی مفاهیمی چون تعریف آلودگی ، انواع آلودگی ها، شاخص کیفیت هوا ، پدیده باران اسیدی، وارونگی دمایی و منابع آلاینده اولیه و ثانویه و... آموزش داده خواهد شد و در پایان نیز از آموزشهای داده شده سوالاتی مطرح می شود وبه شهروندانی که پاسخ صحیح دهند جوایزی به رسم یادبود اهداء  می گردد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: کلاس ، آلودگی ، هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار