به همت ستاد مدیریت بحران منطقه 10 کلاس آموزش همگانی در مسجد صاحب الامر در مورخه سیزدهم اسفند برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد ابراهیم ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه گفت : به منظور افزايش سطح آگاهي شهروندان و كاهش آسيب پذيري در برابر حوادث طبيعي، ستاد بحران منطقه اقدام به برگزاري کلاس آموزش همگانی براي 70 نفر از شهروندان محله سليماني - تيموري در مسجد صاحب الامر در تاریخ سیزدهم اسفند کرده است.        
 
وی در ادامه افزود: در این کلاس آموزشي عنوان هايي از قبيل نقاط امن منازل، پناهگيري، ضرورت نوسازي بافت فرسوده، تثبيت وسايل در منزل، كيف نجات مطرح خواهد شد. همچنین در این کلاس علاوه بر توضیح در خصوص راه های کاهش جراحات و صدمات جانی بعد از وقوع حوادث طبیعی و غیر مترقبه در منازل مسکونی ، ادارات و اماکن عمومی، به لزوم آموزش  کمکهای اولیه توسط همه افراد جامعه تاکید خواهد شد.
 
 گفتنی است ؛ در این کلاس شهروندان اقدامات اولیه وحیاتی ای را آموزش می بینند، که در ساعات اولیه وقوع سانحه میتواند توسط یک فرد عادی آشنا به کمکهای اولیه صورت گیرد وجان یک فرد را نجات دهد یا دست کم از بروز صدمات ثانویه در فرد مسدوم جلوگیری گردد، توزیع برشور آموزشی از دیگر اقدامات ستاد می باشد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: کلاس ، آموزش ، همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار