معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه های روستایی از آسفالت راه های روستایی ، روستاهای بالای 50 خانوار در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سید حسین میرشفیع در حاشیه بازدید از راه های روستایی شهر محروم روداب سبزوار گفت : بیش از 20 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور وجود دارد که به منظور آسفالت این راه ها باید در اعتبارات و  هزینه ها صرفه جویی شود.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در تسریع اجرای این پروژه ها افزود : اعتبارات سال آینده به صورت استانی توزیع شده و امسال بودجه ای در ردیف ملی نداریم.

میرشفیع با اشاره به طرح های اولویت دار این وزارتخانه خود گفت : تعهد ما بر آسفالت راه های روستایی بالای 50 خانوار است و طرح های نیمه تمام نیز از اولویت های مهم وزارت راه و شهرسازی است، اما ممکن است در روستایی میزان خود یاری ها و مشارکت دهیاری ها نیز به همراه باشد که ما نیز  بر این اساس اولویت را  بر آسفالت این راه ها می گذاریم.

معاون امور روستایی وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با روستای اجنورد از توابع بخش روداب سبزوار نیز گفت : امیدواریم بتوانیم 5 کیلومتر از راه های این روستا را در سال 93 تکمیل کنیم و ما بقی را نیز در سال 94 به اتمام برسانیم تا این منطقه که مرکز دهستان نیز هست از نعمت راه آسفالته بهره مند شود./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.