شهردار منطقه 18 از انتقال کوره‌های ذوب ریختگری کارخانه ایرفو به خارج از محدوده این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،کوره‌های ذوب ریختگیری واقع در شهرک ولیعصر به منظور کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، کاهش آلودگی هوا و رفاه حال شهروندان روز دوشنبه 12 اسفند ماه ساعت 12:30ظهر به خارج از منطقه محدوده انتقال پیدا کرد.
 
نوروزی شهردار منطقه 18 در جمع خبرنگاران گفت: سال‌های اول آغاز به کار این کارخانه خارج از محدوده شهری بوده در حال حاضر اهالی منطقه 18 در اطراف این کارخانه ساکن هستند و ما تصمیم گرفتیم که کوره‌های ذوب ریختگری کارخانه ایرفو را به خارج از محدوده منطقه 18 انتقال دهیم. این کوره‌ها را به صورت تعاملی انتقال دادیم و تقابل با صنعت جایش را بع تعامل با صنعت داده است.
انتقال کوره‌های ذوب ریختگری کارخانه ایرفو با حضور حجت الاسلام و الملسمین ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اسلامی، شهردار منطقه 18، دبیر دبیرنامه شوارایاران منطقه 18، نیروی انتظامی، مدیرعامل کارخانه ایرفو صورت گرفت.
 
نوروزی ادامه داد: کارخانه ایرفو فقط بخش کوره‌های ذوب ریختگری آن به خارج از محدوده انتقال پیدا کرد و بقیه بخش‌های این کارخانه تا یک سال آینده به خارج از محدوده منطقه 18 انتقال پیدا خواهد کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: مجتمع اداری،تجاری، تفریحی زمانی که کارخانه ایرفو به خارج از محدوده منطقه 18 انتقال پیدا کرد جایگزین این کارخانه خواهد شد.

گفتنی است، شهردار منطقه18 به منظور تایید حذف آلاینده‌های زیست محیطی کارخانه ایرفو و نبود هیچگونه آلودگی در این کارخانه به صورت نمادین با پوشش لباس‌های سفید در جمع خبرنگاران و در کارخانه ایرفو حضوریافت.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: کوره ، ریختگری ، کارخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار