مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی ثبت نام دوره‌های فصل بهار را آغاز کرده است.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، مرکز آموزش هنری این بنیاد کلاس های آواز، سنتور، تار و سه تار، فلوت، گیتار، دف و تنبک، دف، ریتم شناسی، کوزه، کیبورد، سازدهنی، پیانو و سلفژ، پیانو، ویلن، نی، عود، عکاسی دیجیتال، فوتوشاپ، نقاشی کودکان، طراحی، خوشنویسی، عروسک سازی، بازیگری و فن بیان را برای خانم ها و آقایان در ترم بهار 93 ارائه کرده است.

علاوه بر دوره‌های مذکور، کلاس‌هایی برای کودکان در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به بازی‌های آوازی (5-3 سال)، موسیقی کودک (5-14 سال)، آواز و کر کودکان شش سال به بالا، مادر و کودک (2-3 سال)، شاهنامه خوانی شش سال به بالا، فلوت و طبلک هشت سال به بالا، بازی های نمایشی (15-7 سال) و موسیقی کودک اشاره کرد.

بخش دیگر دوره‌های آموزشی این مرکز مربوط به گروه نوازی در زمینه سازهای ایرانی 18-10 سال، درک و شناخت موسیقی ایران، بداهه نوازی (کلیه سازهای ایرانی)، تجزیه و تحلیل ردیف‌های موسیقی، گروه نوازی سازهای کوبه ای و تحلیل و شناخت موسیقی جهان است.

تحلیل دستگاه شور به عنوان دستگاه مادر، بداهه نوازی بر اساس الگوهای ریتمیک ردیف، مبانی کارگروهی در آنسامبل های ایرانی و چگونه از موسیقی لذت ببریم دیگر کلاس های مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی‌اند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت WWW.Amouzesh.bonyadroudaki.ir مراجعه کنند و یا با شماره های 66743358 و 9 6674335 تماس بگیرند.



انتهای پیام/ اس
    
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار