دبیرفدراسیون والیبال زمان برگزاری دیدار نهایی مسابقات امسال لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور وقهرمانی این مسابقات را روز 22 اسفندماه و محل برگزاری این دیدار را ورزشگاه 12هزار نفری تهران اعلام کرد.

ˈ به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری سعید درخشندهˈ در حاشیه دیدار تیم های والیبال کاله مازندران وپیکان تهران در آمل به خبرنگار ایرنا گفت: دیدارنهایی مسابقات لیگ برتر والیبال به صورت تک بازی برگزار می شود و از میان چهار تیم مرحله نیمه نهایی دو تیم در نهایت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های ایران در سال 92 و حضور در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا با هم تلاش خواهند کرد.

وی افزود: مسابقات دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال سال 92 نیز روز جمعه 16 اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود که تیم کاله مازندران به مصاف شهرداری ارومیه می رود و متین ورامین هم برابر میزان مشهد قرار می گیرد.

دبیر فدراسیون والیبال اضافه کرد: مسابقات دور برگشت نیز یکشنبه 18 اسفند و در صورت کشیده شدن وضعیت تیم ها به بازی سوم، تیم ها 20 اسفند به مصاف هم خواهند رفت تا چهره تیم های فینالیست در سالن 12 هزار نفری آزادی مشخص شود.

درخشنده که از سوی فدراسیون والیبال ناظر دیدار تیم های پیکان تهران وکاله مازندران در آمل بود به بازی دو تیم اشاره کرد و گفت: بازی حساسی میان دو تیم در آمل برگزار شد، هر دو تیم یک بازی برابر هم را پیروز شده بودند وبرای صعود به مرحله نیمه نهایی تلاش می کردند.

وی افزود: تیم داوری در این دیدار عملکرد خوبی داشت وتماشاگران آملی هم بدون حاشیه نظاره گر مسابقه دو تیم بودند.

چهار تیم کاله مازندران ، متین ورامین ، شهرداری ارومیه و میزان مشهد به مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور صعود کرده اند./ب


برچسب ها: معرفی ، لیگ ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.