مدیرکل آموزش عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از راه اندازی شبکه های معتمدین معین دانشجویی از سال آینده در دانشگاه های آزاد اسلامی خبر داد.

 

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، شهرکی پور در جمع مسوولان دانشگاه های کردستان و روسای بنیاد شهید شهرستان های استان در سنندج گفت: این شبکه ها از اول سال آینده به جای کانون های ایثار و هسته های علمی پژوهشی با محتوای جدید همراه با عضوگیری دانشجویان کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: هدف اصلی از راه اندازی شبکه های معتمدین معین دانشجویی، کمک به رفع مشکلات دانشجویان و افتخار به ایثارگری بودن دانشجویان در دانشگاه ها است.

مدیرکل آموزش عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه همچنین از ایجاد تفاهم نامه با دانشگاه ها در زمینه برگزاری المپیادهای علمی و ورزشی خبر داد و گفت: سال آینده نخستین المپیاد ورزشی در کرمانشاه و المپیاد علمی هم در تهران برگزار می شود

.شهرکی پور در ادامه به رشد 30 درصدی دانشجویان شاهد و ایثارگر در زمینه تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و افزود: 637 نفر از این افراد بورسیه دانشگاه ها شده و در دانشگاه هایی از جمله دانشگاه تهران، امیر کبیر و شهید بهشتی جذب شده اند.

وی بیان کرد: نوک پیکان و نگرانی دشمن از دانشجویان شاهد و ایثارگر است چون این دانشجویان بیشتر با قرآن و نهج البلاغه مانوس هستند و این مساله به مهم ترین دغدغه استکبار تبدیل شده است./س
 

برچسب ها: شبکه ، معتمدین ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.