شهردار منطقه یک گفت: با توجه به جاذبه‌های گردشگری شمال تهران، این منطقه با اجرای طرح استقبال از بهار برای حضور گردشگران نوروزی آماده می‌شود.

مجتبی یزدانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: منطقه یک دارای جاذبه‌های مذهبی، فرهنگی، علمی، تفریحی، تاریخی و قطب طبیعت گردی است، بر همین اساس برنامه ریزی اجرایی در روزهای پایانی سال باید به گونه‌ای باشد که شهروندان بتوانند از فضاهای گردشگری منطقه به نحو احسن استفاده نمایند.
 
وی به وجود امامزاده‌ها و مراکز مذهبی شمال تهران اشاره کرد و گفت: منطقه یک منطقه‌ای مذهبی است و شهروندان تردد بالایی در این اماکن زیارتی به خصوص امامزاده صالح دارند که باید بهسازی، ساماندهی و پاکسازی معابر منتهی به این مراکز به طور ویژه انجام شود.
 
 
یزدانی خاطرنشان کرد: منطقه یک علاوه بر گردشگران ثابتی که جهت استفاده از جاذبه‌های تاریخی، علمی، فرهنگی نظیر کاخ موزه مرکز علوم و ستاره شناسی، موزه طبیعت و حیات وحش دارآباد، امکان زیارتی بوستان‌های فرامنطقه‌ای مانند جمشیدیه و نیاوران همچنین مسیرهای ویژه کوهنوردی به منطقه جذب می‌شوند از طریق کانون‌های گردشگری سراهای محلات نیز در برنامه‌های گردشگری درون و برون شهر شرکت می‌کنند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: شمیران ، گردشگر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار