مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 12 از کنترل فاضلاب بیمارستان‌ها و مراکز خدمات درمانی این منطقه در آستانه سال 93 خبر داد.

محمدرضا حق‌پرست در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح کنترل تخلیه فاضلاب بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منطقه 12 همزمان با طرح استقبال از بهار در آستانه سال 93 در دستور کار اداره محیط زیست شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
این طرح همزمان با طرح استقبال از بهار از اسفند ماه سال 92 آغاز و تا پایان فروردین ماه سال 93 ادامه دارد.  
 
وی ادامه داد: در این طرح کارشناسان و بازرسان اداره محیط زیست شهرداری منطقه 12 با حضور در مراکز خدمات درمانی و بیمارستان‌های این منطقه اقدام به کنترل تخلیه فاضلاب‌ها خواهند کرد.
 
حق‌پرست با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: کنترل  تخلیه فاضلاب بیمارستان‌ها و مراکز خدمات در مانی منطقه 12، کنترل تخلیه فاضلاب 13 بیمارستان فعال و انجام مکاتبه با آن‌ها در نواحی 6 گانه منطقه 12، از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
وی خاطر نشان کرد: انجام مکاتبات، بازدید مستمر برگزاری جلسه‌های ساماندهی تخلیه فاضلاب بیمارستان‌ها و مراکز خدمات درمانی در منطقه 12، آماده باش اکیپ‌های اجرایی، کارشناسان و بازرسان اداره محیط زیست شهرداری منطقه 12 در بیمارستان‌ها ومراکز خدمات درمانی از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.


انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار