تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پایانی مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا امروز ساعت 17:30 در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم ملی کویت می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های 2015 آسیا امروز با برگزاری دیدار تشریفاتی اما رسمی بین تیم‌ ملی ایران و کویت از گروه دوم آغاز می‌شود.
 
 این دو تیم پیش از این صعود خود را به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قطعی کردند بر این اساس این دیدار برای هر دو تیم جنبه تشریفاتی دارد.
 
تیم ملی ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های 2015 آسیا در استرالیا با نتیجه 4 بر یک توانست لبنان را در خانه‌اش شکست دهد.
 
شایان ذکر است: تیم ملی ایران با تمام اتفاقات در لبنان و انفجار بمب در بیروت توانست تیم ملی لبنان را شکست دهد و بلیت استرالیا را قبل از پایان رقابت‌های مقدماتی آسیا رزرو کند.
 
 کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بیان کرده که دیدار تشریفاتی تیم ملی ایران با کویت را به عنوان یک دیدار تدارکاتی برای جام جهانی 2014 برزیل نگاه و برنامه‌های تاکتیکی‌اش را در این بازی اجرا می‌کند.


 
لازم به ذکر است، همچنین سرمربی تیم ملی قرار است در این بازی ملی‌پوشان جوان را به میدان بفرستد تا جوانان هم در این بازی بیازماید.
 
 دیدار رفت این دو تیم با نتیجه تساوی یک به یک به پایان رسید  مسعود شجاعی هم برای تیم ملی ایران گلزنی کرد.
 
**تاریخچه‌ دیدار‌های تیم ملی ایران و کویت
 
تیم‌های ملی ایران و کویت برای سی و هفتمین بار به مصاف هم می‌روند در 36 بازی برگزار شده بین این دو تیم 16 برد برای ایران و 8 برد برای کویتی‌ها و 12 تساوی برای این دو تیم به ثبت رسیده است در بازی‌های بین دو تیم نیز 76 گل به ثمر رسیده است 44 گل سهم تیم ملی ایران و 32 گل هم سهم تیم ملی کویت است.
 
گفتنی است؛ سایر دیدار‌های هفته پایانی رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های 2015 آسیا روز چهارشنبه برگزار می شود و تکلیف سایر تیم‌های صعود کننده به جام ملت‌های آسیا مشخص می‌شود.
 
در پایان خاطرنشان می‌شود: رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال 2015 در استرالیا ( بهمن 1393 ) برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه 15 کشور دیگر در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.




انتهای پیام/
برچسب ها: آسیا ، ملی ، تشریفاتی ، کویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار