حضور "روزبه نعمت‌اللهی" در کنسرت زمستانی "رضا یزدانی" از نکات در خور توجه درشب خاطره‌سازی سالن میلاد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در اجرای "رضا یزدانی" در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران این خواننده خلاق موسیقی پاپ‌- راک ایران در یازدهمین شب از اسفندماه با طراحی صحنه‌ای بسیار متفاوت روی صحنه رفت.  

طراحی صحنه در این اجرا به صورتی بود که در سمت راست صحنه تصاویری از تهران قدیم و در سمت چپ علاوه بر این تصاویر یک میز و صندلی قرار گرفته بود که برای تمامی مخاطبان تداعی‌گر خاطره قطعه "کافه‌نادری" رضا یزدانی بود. 


در وسط استیج نیز نمایی از یک خانه با ساعت‌های آویزان که در جلوی این دیوار یک مبل کرم‌رنگ قرار گرفته بود نیز حضور داشت که یادآور پوستر آلبوم جدید رضا یزدانی با عنوان "ساعتا خوابن" برای علاقمندان این موسیقی بود.  
 
یزدانی در این اجرا با نخستین قطعه از آلبوم خاطرات مبهم روی صحنه حاضر شد که این اثر قطعه‌ معروف بلاتکلیف بود.  
 


این خواننده قدرتمند موسیقی پاپ –راک کشورمان دراین اجرا 8 قطعه از آلبوم جدیدش با عنوان ساعتا خوابن را برای هوادارانش خواند که با استقبال بی‌نظیری از جانب آنها روبه رو شد.
 

وی همچنین از کمند امیر سلیمانی، چکامه چمن‌ماه، امیر پوریا، مصطفی کیایی و روزبه‌ نعمت‌اللهی به عنوان میهمانان ویژه اجرای زمستانی خود یاد کرد. 

 

رضا یزدانی در بیست و دومین شب از اسفند ماه نیز با علاقمندان موسیقی پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی دیدار خواهد کرد.







انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار