عضو شورای اسلامی شهر کرج معتقد است که مهمترین توانمندی این شهرستان حضور اقوام و طوایف مختلف در مرکز استان البرز است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سعید فیروزگاه اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت و همگرایی اقوام مختلف ساکن ایران بود که همگی زیر پرچم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی علیه حکومت طاغوت و قدرت‌های غربی حامی آن قیام کردند.

وی تصریح کرد: طی بیش از 35 سال استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره اقشار مختلف در دفاع از اصول و آرمان‌های انقلاب و ولایت در میدان حضور یافته و اوج ایثار و فداکاری آنها در دفاع مقدس نمایان است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: در دفاع مقدس تمام ملت ایران از اقوام و طوایف مختلف در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و با ایثار و شهامت از انقلاب و کشور خود دفاع کردند.

فیروزگاه بیان داشت: رمز موفقیت ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی همین وحدت و همدلی است و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تاکید فرمودند که اگر می‌خواهید انقلاب شما حفظ شود، وحدت داشته باشید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهاجرپذیر بودن کرج گفت: طی سال‌های اخیر شاهد افزایش مهاجرت به مرکز استان البرز بودیم و همین امر جمعیت این شهرستان را به حدود 2 میلیون نفر افزایش داده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: ما نباید مهاجرت‌های انجام شده را به طور کامل منفی تلقی کنیم و به طور قطع با برنامه‌ریزی صحیح می‌توانیم بهره‌مندی لازم را از این شرایط داشته باشیم.

فیروزگاه افزود: یکی از این نکات مثبت حضور اقوام و طوایف مختلف ساکن کرج که این امر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های زیادی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی از کرج به عنوان ایران کوچک یاد فرموده‌اند که نشان دهنده اهمیت حضور اقوام مختلف و اسکان آنها در مرکز استان البرز است.

فیروزگاه در پایان با بیان اینکه حضور قومیت‌های مختلف در کرج یکی از مهمترین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مرکز استان البرز به شمار می‌آید، گفت: لازم است با برنامه‌ریزی لازم به ویژه در حوزه فرهنگی، بیشترین بهره‌برداری را از این ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف توسعه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرج ، اقوام ، طوایف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.