سرپرست شبکه و مرکز بهداشت گالیکش در استان گلستان گفت: در ۳ روز اول طرح بسیج سلامت نوروزی بیش از یک هزار و 150 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته توقیف شد.

دکتر علیرضا کمال غریبی سرپرست شبکه و مرکز بهداشت گالیکش به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: این مانور از جلوی پارک انقلاب گالیکش آغاز و با حرکت در مسیر اصلی شهر برنامه سلامت نوروزی سال ۹۳ را آغاز کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت بالای شهر گالیکش که در ایام نوروز مسیر تردد مسافران زیادی است، تامین سلامت آحاد جامعه بویژه مسافران نوروزی از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
محسن خانلرپور مسئول واحد بهداشت محیط شهرستان در ادامه عنوان کرد: از ابتدای اسفند ۹۲ تا ۱۵ فروردین ۹۳، ۱۷ بازرس بهداشت محیط از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰در قالب اکیپ‌های سیار در تمام مراکز بهداشتی درمانی شهرستان، ضمن بازدید از اماکن عمومی و مراکز عرضه کننده مواد غذایی از جمله رستوران‌ها، غذاخوری ها و کارگاه‌های شیرینی پزی و قنادی‌ها، آماده پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی از طریق شماره گویای ۱۴۹۰ و یا تماس با واحد بهداشت محیط شهرستان ۵۸۳۷۴۰۴ - ۰۱۷۴و همچنین ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۳۸۴۱۷۱۹۰۸ هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار